piątek, 13 września 2013

GŁOSOWANIE - stópki moje



"NADEJSZŁA"

Dziękujemy pięknie wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie i przesłali zdjęcia!

Zapraszamy do oddania swojego głosu na zdjęcie, które najbardziej Was urzekło :)

1. ALUTKA

Konkursowe zdjęcie zostało zrobione w mojej sypialni, na moim ukochanym łóżku. 
Zawsze podobały mi się ujęcia bosych stóp i klasycznie niebieskich dżinsów. 
Czy to nie romantyczne? ;))




"Tańczące z falami".
Pewnego wieczoru stojąc na brzegu, skierowałam obiektyw aparatu w dół.
Fale przychodziły i odchodziły, a woda poprzetykana złotymi nitkami promieni zachodzącego słońca obmywała mi stopy, raz zasnuwając je wodnym welonem, raz zabierając mi piasek spod palców
u stóp tak mocno, że musiałam zginać je, aby się utrzymać na nogach. Powstała z tego taka oto oryginalna sesja zdjęciowa.





little foot ;)
stopa Małego uwieczniona podczas krótkiej drzemki :)

4. Jo
"bose i szczęśliwe " stopki mojej najmłodszej pociechy na jednym z pikników ;)
Zdjęcie zatytułowałam 
"Dolce farniente w kryształowych pantofelkach (czyli jak powiedzieć ładnie, że się lenię:)",
 a zostało zrobione w moich ukochany Karkonoszach 
podczas jednego z leniwych wakacyjnych weekendów:)


 Wprawdzie nie są pierwszej urody - ani nie najmłodsze, ani najzgrabniejsze... Ale moje własne 
i wierności pełne, bo niosą mnie wszędzie, gdzie zechcę. 
W tym roku w ulubionych czarnych japonkach i ulubionym kolorze paznokci... :)

7. Marta S.

"Popołudnie z przyjaciółmi" Gjemnes. Norwegia. Stópki Marty ;)


8. Jagodowy świat

jestem miłośniczką i zbieraczką wszelkiego rodzaju skarpetek, 
więc zdjęcie tym bardziej oddaje moje zamiłowanie.

*  *  *
stópki pozakonkursowe ;)


moje wakacyjne,nad górskim potokiem"analogowo"
"stópki Anki".  Zdjęcia stópek to taka moja słabostka. Nieodłączny element obcowania z aparatem. Zwyczajnie lubię...

 * * *

ZAPRASZAMY DO GŁOSOWANIA !!!

Ania i Iga


27 komentarzy:

  1. Niezłe te stópki ;).
    Ale najcudowniejsze te maleńkie, stawiam na trójeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja miałam postawić na te pięknie kolorystycznie zgrane z lakierem na paznokciach i porostach na skale, a to pozakonkursowe ;), tak więc piękne z numeru 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. glosuje na skarpety...czyli zdjecie nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko się zdecydować...
    Zagłosowałabym na Igę, ale nie można, więc za pomysł głosuję na zdjęcie nr 2 :))

    Pracownia garderoba - mam te same japonki, najlepsze jakie miałam! Kupiłam 3 lata temu, a wciąż są jak nowe :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy płeć brzydka może głosować ale jeśli tak to #1 jest dla mnie bezkonkurencyjne :^) .. tak piękne stopy i jeans to nie tylko romantyczne ale niesamowicie sexy .
    słoneczne pozdrowienia :^)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo proszę o zmienienie opisu przy moim zdjęciu na ten z posta, o jaki prosiłam:

    Pewnego wieczoru stojąc na brzegu, skierowałam obiektyw aparatu w dół. Fale przychodziły i odchodziły, a woda poprzetykana złotymi nitkami promieni zachodzącego słońca obmywała mi stopy, raz zasnuwając je wodnym welonem, raz zabierając mi piasek spod palców u stóp tak mocno, że musiałam zginać je, aby się utrzymać na nogach. Powstała z tego taka oto oryginalna sesja zdjęciowa.

    http://zamoimidrzwiami.blogspot.com/2013/08/tanczace-z-falami.html

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Glosuję na rewelacyjne, urocze, romantyczne i seksowne stópki Alutki. Zdjęcie nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie piękna jest 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudny wybór, ale swój głos oddaję na zdjęcie ... nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ujął mi ich opis:)) jakbym czytała o swoich:)))))=nr6!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężki wybór, ale stawiam na 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZDECYDOWANIE 4 - urocze poszukiwanie czegoś ciekawego :))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głosuję na 3.:) Kocham dzieci to i dziecięce stópki mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stawiam na "2" za pomysł nietuzinkowy :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie urocze, jednak głosuję na nr 6:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby w dorosłości cieszyć się ładnymi stopami, to już od maleńkości trzeba o nie dbać. Zawsze zwracam uwagę na odpowiednie obuwie, to z jakich materiałów jest wykonane. Coraz bardziej przekonuję się też do zakupów internetowych. Takie sklepy jak https://butymodne.pl/kapcie-dzieciece-dla-dzieci-c25955.html kuszą nie tylko różnorodnym wyborem, ale i ceny jak patrzyłam są korzystniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. 31 yr old Executive Secretary Valery Murphy, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Godzilla and Sculpting. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a McLaren M16C. kliknij na strone

    OdpowiedzUsuń